Teen

Kina mi Suzuki

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

kvinnor stora naturliga bröst
Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzuki Kina mi

Suzukis utombordare är pålitliga i alla slags miljöer. De genomgår en ständig utveckling vilket sätter ribban ännu högre. Suzukis kraft har tagit mig och mina kunder överallt både säkert och pålitligt. Vi har en RIB-båtsflotta och vi väljer Suzuki för deras pålitlighet, deras bränsleekonomi, och deras efterförsäljningsstöd. Varför jag skulle rekommendera Suzuki? Bra prestanda, bra bränslesystem,en produkt från Milton Keynes-gänget, pålitlig och effektiv. Hamnkapten, DFA. KANADA Bränsleekonominhos Suzuki DF har utökat mitt område vilket har gjort det möjligt för mig att åka längre och göra mer kast under en tävlingsdag eftersom jag inte längre måste stanna för att tanka när jag är på sjön.

Mycket tyst motor och lätt vikt med massor av kraft. Jag är mycket nöjd och rekommenderar alltid Suzuki för alla. De är mycket välkonstruerade, de är pålitliga, vi har haft Suzuki förr om åren och vi hade en annan utombordare som gjorde omkring timmar och vi tycker att de är mycket pålitliga. Suzuki har ett utmärkt nätverk av återförsäljare i hela Storbritannien och även i hela Europa. De är mycket professionella och är ett nöje att ha att göra med.

Suzukis utombordare är tysta, vilket gör att barnen också kan njuta av båtturen. Ska ut och försöka fånga lite havsabborre…vi ses snart. Dagar då vädret är fint åker vi till sjön för att fiska eller bara köra omkring och njuta av naturen.

Bärbara motorer är viktiga för oss eftersom de är lätta, enkla att bära och bekväma att förvara, och DF6A har allt det här. Att fiska på avlägsna ställen bortom QLD:s kustlinje med knappt någon radiomottagning kräver stor pålitlighet och prestanda från min enkla Suzuki fyrtaktsutombordare.

Efter mer än 8 år och problemfria timmar kan jag vara säker på att jag kommer hem säkert efter varje åktur. Att tänja på gränserna i min fiskekarriär har alltid varit en dröm för mig. Jag köpte en Suzuki DFA och sedan dess har det inte funnits några gränser. Det är en fantastisk känsla att lita på att min motor tar mig hem och ända ha en massa bränsle kvar.

Den uppfyller alla våra behov bränsleekonomin är utmärkt för våra långa körsträckor och vi måste dubbelkolla om motorn kör som den ska för den är så tyst. Om vi skulle rekommendera en motor för någon är det Suzukis sortiment vi skulle satsa på. DFA Berätta lite om dig själv Jag använder motorn på mitt parasailingföretag på standen i Langkawi. Den genomsnittliga körtiden är cirka 2 timmar, under högsäsong kan det bli timmar per dag. Hur kom du fram till att köpa den här motorn?

Innan använde jag en HK kW tvåtaktare från ett annat märke, men vår återförsäljare övertygade mig om att prova Suzuki DFA för dess Lean Burn sparar mer bränsle! Vad är det du gillar med din DFA? Jag tycker om att den är bränslesnål, det låga ljudet, den låga vibrationen, de låga avgasutsläppen.

Dessutom har den bättre toppfart och effekt än den tidigare motorn jag använde, vilket är ett måste för att lyfta upp kunderna i luften vid parasailing. DF70A Berätta lite om dig själv Jag bor vid kusten och jag reser dagligen till jobbet i Newport, vilket är cirka 19 km. Jag köpte nyligen en DF70A som jag verkligen älskar. Jag sparar mycket pengar på bränsle och den är bra för åka ut till havs. Den är pålitlig och tyst.

Helt enkelt toppen. Hur mycket bränsle sparar du? Jag tog reda på det häromdagen, jag får ut 72 km från en liters tank, vilket jag tycker är riktigt bra. Jag tror inte att det finns många motorer som klarar det just nu.

Sedan du bytte till Suzuki, har du tagit reda på hur mycket pengar du sparar? Jag sparar precis under 5. Det ökar på mitt bankkonto rätt så skapligt. Jag bytte till Suzuki sent i december 6 månader sedan och jag har sparat 2. Är du nöjd över att ha bytt motor? Definitivt, jag önskar jag hade gjort det tidigare.

Du kan lita på Suzukis utombordare i alla miljöer eftersom de är det bästa valet oavsett var du befinner dig. De reste 4 nauBalearerna Italien tiska mil 7 km längs en rutt med mellanlandningar i Sardinien, Balearerna, Spanien, Marocko, Kanarieöarna, Kap Verde och Brasilien, Spanien Sardinien med totalt timmars körning. Marocko Kanarieöarna De mest utmanande etapperna var från Kanarieöarna till Kap Verde, nautiska mil cirka 1 km, 70 timmar nonstop-segling , och nautiska mil från Kap Verde till Fernando de Noronha, exakt 1 nautiska mil 1.

Det var en oöverträffad utmaning som de klarade av galant. För att korsa Atlanten lastades båten med mer än 3 liter blyfri bensin, men liter gick inte åt.

DFA Berätta lite om dig själv Jag äger en rosa vattentaxi som vi kör kunder med i det här vackra Pittwaterområdet. Vi gör cirka hundra timmar i månaden, vilket blir till timmar om året. Vi har rätt mycket att göra här i Pittwater och för en månad sedan fick jag möjlighet att prova den nya Suzuki DFA. Min tidigare utombordare var en HK kW från ett annat märke och efter att ha tagit reda på lite mer om nya Suzuki A beslöt vi att testa den.

Vad anser du är fördelarna med att använda Suzukin? Jag måste säga att båtprestandan har förbättrats dramatiskt; båten är mycket tystare så nu kan kunderna prata med mig. Med den tidigare modellen var ljudet lite irriterande. Vi har en större propeller vilket det gör det möjligt för oss att komma fram snabbare och vi sparar massor av bränsle vilket betyder att jag inte behöver tanka lika ofta som jag brukade.

Jag kan lita på att tanken räcker hela körningen. Skulle du rekommendera Suzuki till en vän eller kund? Nu när jag har testat den och haft den ett tag är jag jättenöjd med den. Ja, jag skulle rekommendera den för en vän. Denna design gör det möjligt med en större utväxling, vilket gör att du kan vända en propeller med stor diameter.

När det kraftfulla systemet är utrustat med en stor tums 36 cm propeller kan det leverera en explosiv framåtdrivningskraft. Värdena i diagrammet baseras på tester under konstanta förhållanden. Resultatet varierar beroende på driftförhållandena båtens design, storlek, vikt, väder etc. Utrustat med funktionsrorkult på modeller från DF40A. Suzukis utombordsmotorer har tilldelats detta Innovation Award totalt åtta gånger.

Sju av dessa priser har varit för fyrtakts utombordsmotorer, vilket är det största antalet priser inom motorkategorin i branschen. DFA är utrustad med ett dubbelspjäll vid luftintaget som avlägsnar vatten från luften som kommer in i kåpan.

Genom att integrera ett direktintagsystem är det möjligt med det högsta kompressionsförhållandet 12,0: 1, vilket leder till en högre motoreffekt. Dubbelpropellersystemet förvandlar effektivt hk effekt till drivkraft under vattnet. Eftersom varje propeller roterar i en annan riktning, uppnås exceptionell stabilitet som en extra fördel. Dessutom levererar de motroterande propellrarna en stark backningskraft.

Dubbelinjektorer levererar precis rätt bränslemängd vid rätt tidpunkt till cylindern. Denna dubbelinjektor bidrar till högre utmatning och bättre bränsleeffektivitet. Motorns kylsystem är beroende av vattnet som tillförs genom de lågt placerade vattenintagen på den lägre enheten. Genom att använda dessa lågt placerade vattenintag ökar vattenflödet i den lägre enheten, vilket ger ökad kylverkningsgrad.

Placeringen av det främre intaget på framsidan av växellådan ger en större vattentillförsel, speciellt vid höga hastigheter. Det andra intaget är också lägre placerat, vilket gör att DFA kan köras i grunt vatten. Drive-by-Wire-serien har ett mycket effektivt förbränningssystem och ett styrsystem som fungerar på elektriska signaler istället för de traditionella mekaniska kablarna. Denna serie erbjuder Suzukis mest sofistikerade teknik samtidigt som den utlovar en ren och tyst båtupplevelse.

Den här mekaniska serien levererar kraft som ingen annan med sitt höga utväxlingsförhållande. Oavsett om du använder dessa motorer för arbete eller för fritid, kommer den här serien aldrig att svika dig och får alltid jobbet gjort. Alla propellrar är av 3-bladstyp Kontakta din lokala återförsäljare för detaljer om propellern.

Denna mekaniska serie är utrustad med en banbrytande teknik som ger en kombination av stor motorkraft, bränsleekonomi och pålitlighet till ett brett spektrum av kunder över hela världen. L: kg, som den lättaste i sin klass.

DFA: Serien erbjuder ren teknik och bränsleekonomi, samtidigt som den kompakta konstruktionen erbjuder kraft och lågt underhåll. Multi-point sekventiell elektronisk bränsleinsprutning 3 OHC Batterilös multi-point sekventiell elektronisk bränsleinsprutning 3 Elegant, lätt och kompakt. Oavsett om du fiskar eller bara är ute och kör, lovar den här serien en säker och enkel båttur.

Suzukis pålitlighet och bränsleekonomi ryms i detta lätta, bärbara sortiment. Kysy paikalliselta jälleenmyyjältä lisätietoa potkurista. Suzuki Precision Control är ett tekniskt avancerat datorbaserat styrsystem som ersätter de mekaniska styrkablarna som finns i konventionella styrsystem med elektroniska ledningar som eliminerar kärnan för friktion och motstånd.

Medan du njuter av smidig gasning och växling, bearbetar och sänder datorn kommandon i realtid till ställdon vid motorn, vilket ger en exakt gasning och en smidigare, bestämd växling.

Suzuki Precision Control har även inbyggda system som hjälper till att skydda motorn och drivningen från skador, så att du kan uppleva ett problemfritt båtliv. Detta ger smidig, exakt styrning med skarp, omedelbar växling, speciellt vid låga varvtal och vid manövrering.

8 Comment

  • Man tilltalar varandra i regel med efternamnet, ofta direkt följt av -san artigt eller -sama hovsamt. När du loggar in för första gången med en social åtkomstknapp samlar vi information från din offentliga kontoprofil som delas av din socialtillhandahållare, baserat på dina integritetsinställningar. DF70A Berätta lite om dig själv Jag bor vid kusten och jag reser dagligen till jobbet i Newport, vilket är cirka 19 km. Suzuki Auto, ro deg ned. Vi har en större propeller vilket det gör det möjligt för oss att komma fram snabbare och vi sparar massor av bränsle vilket betyder att jag inte behöver tanka lika ofta som jag brukade. Saeki sa att de flesta japaner som skrev på engelska använde sig av västerländsk namnordning, men att några auktoriteter hade börjat främja en "återgång" till japansk namnordning, i ljuset av Japans under senare år allt större ekonomiska betydelse. Tack för att du bidrar.
  • Professor Suzuki är en experthistoriker. En modern trend som även rekommenderas i vissa japanska läroböcker i engelska är dock att använda den japanska namnordningen med efternamn före förnamn. Han har en eldre bror, Kazuyasu Suzuki. Den moderna japanska traditionen med familjenamn skapades så sent som på talet jämför svenska efternamn , efter Meijirestaurationen. Suzuki beskrev Miyazaki som en feminist med hänvisning till hans attityd till kvinnliga arbetare. En japansk högre tjänsteman har i regel två visitkort — ett på japanska avsett för andra japaner och med japansk namnordning, ett annat avsett för utlänningar och med västerländsk namnordning.
  • Definisjon [sv] suzuki - avser eller betecknar en metod att lära fiolen, vanligtvis till mycket små barn i stora grupper, utvecklad av Shin'ichi Suzuki — , japansk pedagog och fiolärare. Trenden med ovanligt uttal har blivit starkare sedan talet. Suzukis utombordsmotorer har tilldelats detta Innovation Award totalt åtta gånger. Han har en eldre bror, Kazuyasu Suzuki. Watts har blitt kritisert av buddhister som Philip Kapleau og DT Suzuki for angivelig feiltolket flere viktige Zen-buddhistiske konsepter. Herr Suzuki lär oss engelska. Men Suzuki-familien evakuerer!
  • Denna dubbelinjektor bidrar till högre utmatning och bättre bränsleeffektivitet. Att tänja på gränserna i min fiskekarriär har alltid varit en dröm för mig. I mai stoppet Suzuki produksjonen av XL7 på ubestemt tid på grunn av lav etterspørsel. Snälla Logga in eller Registrera dig eller inlägg som gäst. Den genomsnittliga körtiden är cirka 2 timmar, under högsäsong kan det bli timmar per dag.

Leave a Comment

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google