Pornostar

Carmen electra shorts

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

kvinnor stora naturliga bröst
shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

shorts carmen electra

Skolkatalogen läsåret Det finns inte ett enda klassfoto från årskurs ett till sex i tre skolor väster om Uppsala där ingen bär något plagg från JC. I varje klass sitter eller står minst en snyggt stylad nittiotalsunge i en sweatshirt från den självutnämnda jeansjätten. Märket är tryckt på bröstet och allra populärast är RedRoc tätt följt av Marwin och så finns det ett fåtal som nöjt stoltserar med endast butiksloggan på magen.

Ville man vara hipp var JC det enda rätta. Några år senare var klädkedjan fortfarande störst. Tajta utsvänga Crockerjeans och bastoppar i olika färger. I butiken där vi handlade jobbade en av killarna som varit med i Farmen eller om det var Robinson. Han var så snygg att vi knappt vågade gå in.

Men sedan hände något. Och JC började tappa sin glans. Och nu, vad har hänt? Skolkatalogerna fungerar inte längre som reklamblad för kedjan. Bekantskapskretsen har slutat handla och butikerna saknar köer.

JC har gått från flipp till flopp. Men varför? Turerna har varit långa och många. Och om att pengarna placerats på märkliga ställen, något som till och med den mest blåögda konsument kunnat se. Från att ha fostrat många av Sveriges största jeansdesigners som senare grundat och eller glänst på bland annat Cheap Monday, Monki, Nudie och Acne till att totalt tappat gnistan.

Det började knaka redan tidigt tal, med lågkonjunkturer och struliga bolagsstämmor, för att därefter fortsätta nedåt i allt jämnare takt efter RNB:s köp år När JC var som störst och hippast var halva grejen med skolstarten att handla något av höstens måste-ha-plagg och få en kalender minns speciellt den i rosa ormskinn eller en tuff axelremsväska.

Det var känsla att gå in i butiken. Personalen kunde sin grej, de levde och andades jeans och var trevliga och lagom på. Till skillnad mot nu. Senaste besöken i valfri JC-butik har krävt orimligt mycket energi för att överhuvudtaget få ögonkontakt med personalen. Och även om kollektionerna ändrats en aning JC har ju som alla andra kedjor också kört med designersamarbeten med bland andra Stylein, Ida Sjöstedt och Sofi Fahrmans jeansshorts  så ser butiksinredningen snarlika ut.

I stället för att satsa på handlarna, butikerna, passform och personal har enorma resurser lagts på hippa reklamkampanjer. Men det gick inte så bra. Efter några stora kampanjer som inte gett vad som hoppats på valde man att skrota hela kändiskonceptet.

Det var Bristen på långsiktig strategi är skrattretande. Och även om det är lätt för ett gammalt JC-hjärta att börja klappa lite extra  vid synen av ett lockande plagg har det stannat lika snabbt när plagget påträffas i verkligheten. Passformen och kvalitén är inte i närheten av det som bilden visat. Så kanske är det lika bra att JC får gå i graven och lämna plats åt någon ny norsk jätte eller liknande.

För det som är nu vill ändå ingen ha. Låt oss i stället se tillbaka på glansdagarna med nostalgi på precis samma sätt som vi bläddrar i den där gamla skolkatalogen. Sök efter:. Senaste inläggen bästa: en lilja utan pollen vad fint det blev sagolikadvent Westerlund. Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.

Mid Mo Design. Posta till Avbryt. Integritet och cookies: Den här webbplatsen använder cookies. Genom att fortsätta använda den här webbplatsen godkänner du deras användning.

Om du vill veta mer, inklusive hur du kontrollerar cookies, se: Cookie-policy.

5 Comment

  • Läs mer i vår cookiepolicy. Facebook Twitter E-post. Passformen och kvalitén är inte i närheten av det som bilden visat. Bristen på långsiktig strategi är skrattretande. Carmen Electra såg fantastisk ut i sin skimrande långklänning.
  • Det finns inte ett enda klassfoto från årskurs ett till sex i tre skolor väster om Uppsala där ingen bär något plagg från JC. Om du tycker att ett referenspris är felaktigt eller vilseledande, rapportera det med webbadressen för inlägget till abuse wish. Lösa pussel Bts-grupp 25 Karvr5fgt Vänster: För mer information, läs våra Villkor. I stället för att satsa på handlarna, butikerna, passform och personal har enorma resurser lagts på hippa reklamkampanjer.

Leave a Comment

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google