Pornostar

Marisa tomei sexig

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

kvinnor stora naturliga bröst
tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

tomei sexig marisa

När Marisa Tomei blev ombedd att spela Tante May i den nyligen släppta Spider-Man: Homecoming , hon hade aldrig läst de komiska böckerna.

Så när hon först lade ögonen på Peter Parkers vaktmästare som hon traditionellt drabbades av gråhårig, äldre och eventuellt viktoriansk, blev hon lite förvånad. Men i den nya filmen har tante maj blivit ombildad som en yngre, sexigare, högmassad-jeans-bärig faster-ett polariserande beslut som på Twitter har fått uppror, applåder och sin egen hashtag: SexyAuntMay. Det är inte den första åldersfusk som Tomei har spelat. Vid 44 visade hon sig omöjligt topless medan han visade en stripper i Brottaren , en prestation som vann henne en Oscar.

Jag är naken, fryser mina tator i någon rattstång! Här talar Tomei med Brown om att uppfinna tant maj, hennes äldsta vänner i biz hon är Zoe Kravitzs gudmoder! Och hennes tidlösa skönhetshemligheter. Laura Brown: När du var gjuten Spider-Man: Homecoming , folk kunde inte fira tanten maj som porträtt som ung och sexig. Varför tror du att fansen låser sig på en kvalitet som ålder? Marisa Tomei: De är älskade karaktärer.

Det finns en ikonografi på själva tegningarna av serierna själva, och det är mysigt. Men deras funktion är fortfarande densamma. Det var det jag försökte hålla, och jag tror att Marvel försökte behålla. Hon är fortfarande hemmet, hon bryr sig fortfarande om honom, och hon är verkligen den person han är mest intim med. Alla väsentliga är fortfarande kvar. LB: Hur kom rollen? Hur metaboliserar du en roll som har gått igenom så många olika människor och iterationer?

MT: Allt hände så snabbt, och inom en vecka [att få erbjudandet] var jag i projektet. Jag upptäckte att maj är i grunden en viktoriansk karaktär. Hon har i grunden en parasoll, en hög viktoriansk krage, en låg bulle, och jag tänkte: Hon är en excentrisk, gammal bred.

Jag är nere med det! Vi hade många samtal om vad hennes bidrag är till Peter Parker, där han får sina värderingar — och jag var självklart också mycket intresserad av de höga midjebuksarna.

Vad skulle du välja som Tant Mays vapen-hög-midjade byxor? MT:  Jag antar det! Jag tror att det finns en plats för henne i Myr mannen , Jag fortsätter att tänka också. Jag vill ha korsbestämningen. MT: Du vet, jag kände mig inte så bra om min kropp tills jag träffade min vän, under mina tal, som hade bröst i samma storlek som min-vi är på mindre sida.

Och jag såg hur hon bar sig själv och hur hon kände sig vacker och sexig. Det har ändrat mig hela mitt tänkande. Det ändras fortfarande beroende på din mentala inställning, tror jag.

Jag blev väldigt sjuk när vi sköt Spindelmannen. Jag kände mig inte så stor för att jag inte kunde träna, men det var bra i slutändan. LB: Du har sagt att du känner dig mer självsäker i din kropp som du har blivit äldre. MT: Jag kände mig mer säker på att vara naken på skärmen när jag blev äldre, och jag var glad att jag inte gjorde det när jag var yngre. Med de saker som folk säger är det lättare när du blir äldre att gå: Det är deras projektion, inte jag.

Det kommer tillbaka till ordet projektion-vad folk vill ha från mig och försöker få alla att känna det. Då är det mycket högtflyttande runt [the Cosby Show biprodukt] En annan värld. MT: ja! MT: Jag var ganska förvånad över mig själv då. Det här är dödsknappen för min karriär — jag är naken och fryser mina tator i någon rangbalk i Newark.

Självklart var det med en mästare filmskapare, men det var skrämmande. Jag var 44 när jag gjorde det, och jag trodde bara att det var lite långt i tanden att ta av alla mina kläder!

Men förvånan var att efteråt skulle kvinnor komma till mig och säga tack. Vad menade detta för dem? Över ett antal samtal verkade det som att kvinnor kände sig marginaliserade efter en viss ålder, vilket gjorde att de kände sig synliga och genomförbara.

Ett inlägg som delas av Marisa Tomei marisatomei den 29 juni kl. MT: Små tjejer gör det djärvmunna dödandet av hjorttalet, och det är helt förtjusande. Folk skickar sina små 5-åringar för att recitera det. Gör du det fortfarande? LB: Jag tror på ett sätt hon är ganska en kvinna.

Hon visar att det är okej att älska kläder — det undergräver inte någonting. Du behöver inte ha ett manifest varje minut av dagen.

LB: Lita du någonsin på dina karaktärer för att hjälpa dig att spela ut verkliga situationer — som om du måste förhandla om något eller stå upp för dig själv?

MT: Nej, men jag tänker på andra [riktiga] människor. Hela dagen var jag tvungen att svara, och av någon anledning var jag som, vad skulle Salma Hayek göra? LB: Vilka är dina kompisar i branschen, skådespelare du har vuxit med? Hur jämför du dina erfarenheter, 30 år i dina karriärer? Det var det ursprungliga [besättningen] eftersom det var mitt första, mycket synliga jobb.

Tvåloperan jag var på, När världen vänder,  Jag överlappade lite med Julianne Moore, så vi går tillbaka en lång väg. LB: Hur kommer du över fåfänglighet på skärmen? MT: När jag är klädd och i karaktär känner jag mig inte så akut. Det kommer ut mer i fotograferingar, faktiskt. Jag gillar inte att få mitt foto tagen eftersom det är mindre av ett tecken.

Och sedan på uppsättningen hoppas du bara att belysningen [är bra]. Det är alltid bra att snuggla upp till filmfotografen och prata med gaffern. Du måste veta din belysningsuppsättning — du försöker lära dig det genom åren.

MT: Jag dricker mycket vatten. Jag är en inifrån-ut-person. Jag tänker vad du äter och hur du tar hand om dig själv [saker]. Det tog lång tid för mig att lära mig hur man spenderar tid [på det]. Jag är också fortfarande en Cetaphil person, och det finns denna organiska linje Persephone från LA vars fuktkräm jag använder. MT: Självklart färgar jag det! Vem vet när jag började? Jag dödade alltid mitt hår olika färger. Jag gillade det mycket. Nu har jag slagit sig in i den här varma [bruna nyansen].

MT:  Jag hade en fest i LA-en dansfest! Och också en stor brunch. Jag är glad att jag fortfarande dansar mycket. LB: Tror du på att dressa din ålder? Hur förändras din stil genom olika perioder av ditt liv? MT: Jag går in i mer klassiska linjer. Och jag har alltid varit en vintage person, säkert. Jag tycker fortfarande om att hitta de skatterna. Jag tror mindre — Jag gör mycket städning ur mina garderober de senaste åren, vilket känns bra.

LB: Har ditt tänkande om ambition förändrats de senaste åren? Du kan vila på dina laureller och andas om du ville. MT:  Ambition är ett mycket intressant ämne. Enheten är fortfarande kvar. Jag har fortfarande mycket passion för vad jag gör, och jag vill fortsätta att göra det, och det kräver att man sätter in någon armbågsfett i affärsaspekten av den. Men jag tycker också att det på senare tid känns som att jag kan säga: Jag är den jag är. Jag är bekvämare.

Jag har så många intressen, och att göra ett märke är inte riktigt överst på det. Your email address will not be published. Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. Twitter Facebook. Leave a Reply Cancel reply Your email address will not be published.

8 Comment

  • All rights reserved. Och också en stor brunch. MT:  Jag antar det! När tankar är inriktade på sex, den sista du vill hitta en dum korta klipp av mycket dålig kvalitet. Självklart var det med en mästare filmskapare, men det var skrämmande. Alla gallerier och länkar tillhandahålls av parterna.
  • Det här är dödsknappen för min karriär — jag är naken och fryser mina tator i någon rangbalk i Newark. Det kommer ut mer i fotograferingar, faktiskt. När tankar är inriktade på sex, den sista du vill hitta en dum korta klipp av mycket dålig kvalitet. Alla väsentliga är fortfarande kvar. Och också en stor brunch. Över ett antal samtal verkade det som att kvinnor kände sig marginaliserade efter en viss ålder, vilket gjorde att de kände sig synliga och genomförbara.

Leave a Comment

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google