Lesbian

Toyota Highlander röv

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

kvinnor stora naturliga bröst
Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Highlander röv Toyota

Min höjd är cm, vikt - 95 kg. Dessutom är jag 48 år gammal, och detta är inte min första "rätt" bil. Innan dess åkte jag till Nissan Maxima i 4 år V-formade sex med en turbin på mekanik, framhjulsdrift , men tack vare dess höga hastighetskvaliteter gjorde jag framgångsrik denna underbara bil till skrot. Efter att ha bestämt att det inte var riktigt rationellt att transportera din röv på en enhet med en kostnad på mer än 3, 46 ja och det var inte mer vid den tiden , men jag ville verkligen komfort år gammal!

Fyrhjulsdrift, på maskinen, med ett gäng "klockor och visselpipor" ekolod, spoiler, taklucka, infällbara "stift" med glödlampor i måtten etc.

Detta faktum, liksom det faktum att jag har reparerat japanska bilar i mer än tio år, tillåter mig att ha en mer eller mindre objektiv åsikt om detta "perspektiv" vista, engelska - perspektiv, syn. Som ni vet började bilar med namnet "Vista" att producera i augusti Dieselmotorer 1C eller 2C, med en volym på 1. Endast denna "Whist" -serie inkluderade stationens vagnskropp. Resten av kroppen 20s, 30s, 40s producerades tyvärr av älskare av landets "vila", bara i form av "sedans".

Sedan augusti har Vista förvärvat en ny V kaross och kallas populärt den "runda". Denna stora "tvålbox" tillverkades fram till juli med kropparna "SV ,21,22,25" eller "CV ". Förresten, soltaket är en förvånansvärt värdelös sak; utöver buller och värme i kabinen "stjäler" denna ca 5 cm från taket. Som ett resultat masserar ägaren till detta hål i taket ständigt sin svettiga kala plats på klädseln, men efter att ha stoppat det har förmågan att böja fingrarna: "pojkar, luckan är cool!

För att motivera, säger jag att jag inte installerade plastklaffen på taket framför luckan ännu mer värdelös. Dessutom tas detta lås automatiskt bort till exempel när du ökar hastigheten. De har en viskös koppling i överföringsväskan - detta är en sådan järnbit som "tänker" åt dig och vid behov blockerar skillnaden.

Om bra, naturligtvis. Om huruvida låset är på eller av - du vet inte ens. Bilen rider själv och rider, oavsett om asfalt under hjulen eller isen. En egenskap hos versionerna av allhjulsdrift är det fantastiska "hållet" på vägen, särskilt märkt på vintern. En gång försökte jag orsaka skridsko på en snöig kust. Ja, det lyckades. Från det tionde försöket. Detta gjordes inte för bekvämligheten med parkering även om parkering i en sådan bil är en saga! Där, från det främre styrstället, går en tunn kardan som styr det bakre styrstället med elmotorer.

Och det finns också "hjärnor" dator för att styra dessa elmotorer. Bilen, som den var, "veckas" och vridradie blir "löjlig". I det här fallet är vridradie oh-w-what, men en sådan "Vista" "håller" vägen i svängen exceptionellt bra. Det är inte för ingenting att de "staplade" så många "extra" körtlar. Sedan gick kroppen i den trettionde serien. Denna "uppblåsta" "pot-bellied" "Vista" producerades fram till Trots sin potbelly har inuti bilen nästan samma inredning som "20" -serien.

Tja, kanske är taket 2 cm högre. Men hennes bagageutrymme är märkbart större. Detta märks särskilt på "fyrhjulsdrivna" bilar på 25 och 35 karosser , där den bakre växellådan avsevärt minskar utrymmet för transporterade resväskor. Hela serien kan ha bensinmotorer 4 S - FE injektion, 1. Modeller med fyrhjulsdrift, som i den e serien, kunde bara ha de kraftfullaste 3 S - FE. Sedan började våra älskade asiater att "skulpturera" den e kroppen.

Bilen, efter att ha hittat en massa ansikten på ytan, blev mer elegant och elegant, men bagageutrymmet, tyvärr, minskade återigen något. Kabinens mått, enligt subjektiva känslor, påverkades inte, alla avstånd på cm mellan de främre fönstren tillåter dig inte att nå hjulet, men det gör det möjligt att nå det vänstra sittskiftet från ditt säte. Med tillkomsten av denna modell flyttade handflatan med antalet stulna ficklampor tjuvar också "kristall" -optiken med ett marknadsvärde på amerikanska pengar smidigt från trettionde till fyrtionde.

För alla enheter har bilen inte förändrats mycket. Nej, någon form av modernisering har ägt rum, men det händer hela tiden. Gradvis försvann distributören i motorrummet, högspänningsledningarna "förlorade två gånger", selarna fick nya spärrar, färgen och därmed de tekniska parametrarna på injektorerna ändrades, etc.

För dig som har möjlighet att "gnugga" dieselbränsle har en kraftfullare dieselmotor 3C-T och "abstruse" 3C-TE dykt upp med en volym på 2. Även med intercooler. Även om det med den gamla 2C-T naturligtvis underhålls visade bilen inte särskilt sin "tråkighet" på vägarna. En annan anmärkningsvärd egenskap hos den e kroppen är att den förverkligade drömmen för många galna människor som gillar lukten av diesel.

En intressant paradox är förknippad med dessa kroppar 30 och Inte mycket, men ändå. Men i Vladivostok är dessa "vistopodobnye" billigare ni. Denna paradox blev tydlig när de gav mig några dagar att styra den "pot-bellied" "Crown". Som ett resultat visade det sig att vi fem, hela vår brigade för att gå till "kronan" mer praktiskt än "Vista".

Kronen, som är liten utanför, visade sig vara bekvämare inuti den större och mer presentabla Vista. Men smaken och färgen Sedan har begåvade "japas" släppt Vista i den e kroppen.

Denna bil är mycket högre än tidigare modeller, har en rymligare interiör du kan åka i en hatt, men i en liten , allt är modernt hackat och med ett "amatör" -utseende, men ändå igenkännbart.

När denna maskin först kom till oss för ett par år sedan antydde dess vinklade utseende ändå att vi hade Vista. Sedan läser vi om det på bakpanelen. Vi kan säga att om "Vista" på den e kroppen är förknippad med en fyllig kvinna, så kommer den e kroppen att vara en tjej, och den e kommer att vara en vinklad tonåring.

Där skönhet och fulhet är mycket nära. Men i kabinen är allt lite oväntat och vackert. När du slår på tändningen blinkar instrumentpanelen och en hälsning visas på engelska och japanska: bilen verkar säga hej till dig. Efter några sekunder ersätts dessa klotter med tråkiga siffror, men en laddning av positiva känslor har redan mottagits. Generellt sett är intryck av stugan positiva.

Detta bidrar till en lättare än i tidigare modeller, utbudet av material som används för dekoration. Avslutningsvis om dessa nya bilar kan det noteras att de e "Whists" produceras både i form av "sedans" och i form av rymliga "stationvagnar" slutligen.

Det finns en uppfattning om att Vista och Camry är nästan identiska maskiner. Enligt aggregaten och interiören är det verkligen helt identiska bilar, och utseendet skiljer sig bara på att sidodörrarna på Camry har ramar, medan Vista inte har några ramar. Tja, lite annorlunda foder, ljus, vingar osv.

Men killarna tar inte hänsyn till att det finns en världsberömd vänsterhändig och högerhänt Camry med SXVkroppen. Och blanda alla dessa gäng olika bilar med olika enheter men de är alla "Camry"! Med "Whists"? Det är osannolikt att detta kommer att vara logiskt. Av de speciella problem som huvudsakligen är inneboende i Vista-bilar och Camry-bilar med samma karosser kan följande noteras.

Propellaxel skriker. Detta skylt varar i 10 till 20 minuter och försvinner efter utombordarens lager och kugghjul. Fram till nästa frostiga morgon. Detta fenomen observeras av många ägare av "Vist" i 25 och 35 organ. Och inte ett år utan synliga tendenser att öka.

Detta gör att vi kan hoppas att detta kommer att fortsätta vara så. Utan märkbara ambitioner om att stärka defekten.

Och det är inte nödvändigt att byta lager snabbt. Automatiska växellådor från e serien, som installeras på vår favoritbil, enligt smörjmetoden, finns i två versioner. Med separat smörjning och kombinerad. I båda versionerna finns det två dräneringsproppar: i automatväxellådan och i huvudväxeln.

Men om det är tillräckligt, när du byter olja, för att fylla hela volymen olja genom oljestickaxeln i lådan med kombinerat smörjmedel, i en automatisk växellåda med separat smörjning, är det nödvändigt att lägga till mer olja genom proppen på testhål i huvudväxellådan.

Denna funktion i 2-serien måste beaktas vid service av Vista-fordon. Annars tvingas huvudväxeln att arbeta utan smörjning, naturligtvis, inte så länge. Kroppsvibrationer Rätt på kroppen framsidan på motorn har motorfästet silikonfyllmedel. Om bilen börjar ta bort växellådan av någon anledning , utan att ta bort motorn, kommer motorn under detta arbete att hänga på en kudde under en viss tid i ett snett läge. När reparationen är klar kommer inga förändringar i maskinens beteende att ske.

Men efter några veckor kanske till och med månader kommer vibrationer från motorn att visas på kroppen. Det är värt att byta ut detta "silikon" -stöd utåt, absolut servicebara , vibrationen försvinner. Denna defekt finns främst i Vist och i Camry med samma karosser och mycket sällan i andra framhjulsdrivna bilar med samma "silikon" -stöd.

Tyvärr noterades ett antal fall av detta stöd och utan manipulation av växellådan. Ålderdom, dock Rattstången på min "Vista" när den tas bort lutar sig själva tändningsnyckeln.

5 Comment

Leave a Comment

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google