Erotic

Flygvärdinnor nakna

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

kvinnor stora naturliga bröst
nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

nakna flygvärdinnor

Under de sex åren som hon gav sitt nya yrke har mycket förändrats och inte till det bättre. Endast löner och grundlöst nit-plockning av passagerare förblev oförändrade.

Nu är flickan i mammaledighet och nästan varje dag ställer sig frågan: "är det värt att återvända? Ledningen för alla företag tar alltid sidan av passagerarna. Vi häller inte 5 glas juice till passageraren, inte för att vi är ledsna eller gömde honom i vår vagn, utan för att andra helt enkelt inte har tillräckligt.

Flickor erbjuder inte grönt te eller alkohol eftersom de helt enkelt inte är ombord. Tro mig, vi skulle gärna ge alla kyckling, men igen, ibland kanske det inte räcker för alla. Vissa tror att kabinbesättningen alltid har extra portioner. Inget sådant! Ibland måste vi bara ge mat avsedd för flygbesättningen för att undvika konflikter. Tyvärr kan människor inte på något sätt förstå att ett flygplan inte är en restaurang eller en butik. Det mest irriterande är att med sina klagomål påverkar inte passagerare matsituationen eller mattorna, som också ständigt är bristfälliga - de drar helt enkelt pengar från oss, men problemen kvarstår.

Att ta en present från ett flygplan för de flesta passagerare anses vanligt. Många försöker föra bort plädet utan att ha samvete. Det finns människor som alltid tar oupptäckta mat med sig - "vad är det, jag betalade?

Flygvärdare där är chockade av ryska turister, eftersom de ständigt ber dem om något. Men inte för att äta, utan att lägga i en påse och bära med sig. När sådana människor sedan flyger med inhemska flygbolag undrar de verkligen varför vi inte har kuddar, strumpor, mattor och naturligtvis är indignerade. Förresten, om en filt försvann på flygningen, kan dess kostnader dras av från flygvärdens lön.

Och inte en eller två av dem stjäl dem på en månad! Storleken på böterna för varje anställd fastställs faktiskt från taket, eftersom i Ryssland är sådana saker i princip förbjudna enligt lag. Men allt är smart uppfunnet: ett avdrag görs från priset. Som straff kan du också lägga på inte så bra flygningar som är lågbetalda eller bara korta. I stället för en gör du till exempel två flyg om dagen - vi kallar det "ringen". Det är väldigt svårt. Vissa betraktar flygvakter som servitriser ombord, även om vårt arbete inte kan kallas enkelt.

Till exempel väger en vagn med mat från 80 kg, med drycker - från Prova den här typen av tak. För inte så länge sedan är skadan av arbetskraft, d. Och det innebär att det inte finns några extra tillägg och ytterligare semesterdagar, som tidigare! Samma sak hände med förtidspensionering. De flickor som nu kommer till luftfarten kommer att behöva arbeta till standardpensionsåldern på 55 år. Tidigare räckte det att flyga 6 timmar och ordna en pension.

Ja, det var litet - cirka , men det var det fortfarande. Nu har den avbrutits. Våra löner var kvar - i genomsnitt 50 till 80 tusen per månad. För dessa pengar måste du spendera timmar på himlen. Min lön är rubel, jag garanterar dem, allt annat måste flygas. I ett flygplan byter alla passagerare något och blir annorlunda än de på marken.

Hela felet är inneslutet utrymme, folkmassor, ibland en lång flygtid. En av de svåraste flygningarna är charterflyg, som är specialköpta för en viss utväg. Människor flyger för att vila på dem och av någon anledning tror de att det allomfattande systemet startar från ett flygplan. Det är inte lätt med kineserna, för de är uppväxt i andra traditioner: det vi anser som odlat är normalt för dem. Du vet, bredvid vingen finns det nödutgångar med ganska breda passager.

Ingen av ryssarna kommer att ligga där nere, och kineserna gör det lugnt och är mycket förvånade om du ber dem ta sin ordförande. Men detta är inte så illa - om vi använder personliga hygienprodukter i toaletten, vi kastar det använda papperet i en urna, eller åtminstone en toalett, kan vissa kineser kasta sådana saker på golvet, i diskbänken!

För dem är stewardessan en synonym för städdamen, de tycker att jag borde städa efter dem. Men detta är inte mitt ansvar, även om jag ibland naturligtvis måste ta itu med sådana saker. Toaletter är ett ömt ämne för kabinpersonal. Ibland stänger man bara locket på toaletten och gör jobbet ovanifrån. Att kasta använda blöjor i toaletten är vanligt. Ingen inser att en blockering kan inträffa, och jag stänger bara monteren, för det kommer inte att vara möjligt att använda den.

Få människor förstår att toaletten kan bli så igensatt att nästa flyg inte kommer att kunna flyga bort, eftersom den måste repareras. Flygtjänare skämtar varandra: som arbetar i luftfarten skrattar inte till cirkusen och inte går till djurparken.

Och allt för att vi har tillräckligt med cirkus och zoo på planet. För mig är det ingen skillnad mellan ekonomi och passagerare i affärsklass. Det spelar ingen roll vilken status en person har: Jag kommer att mata honom, ge honom en drink och le. Nu är praxis i ryska flygbolag sådan att människor ibland transplanteras från ekonomi till företag. Tyvärr blåser en sådan ödesgåva bara på huvudet.

När passageraren inser att han fick lite mer än vad som är tillåtet, börjar det: "häll mer alkohol," "gör det," "ge det. Vissa börjar helt enkelt prata arrogant med dig, även de säger helt enkelt inte "tack". Det är väldigt obehagligt när du till exempel erbjuder saft och en person inte ens tittar i din riktning, bara något mumlar under hans andetag. Och när du frågar honom igen, för att du verkligen inte hörde det, trots allt, det finns mycket främmande ljud i planet, svarar han dig för andra gången ännu mer offensivt.

Det enda som gör mig svår är den ständiga önskan hos män att lära känna varandra. Då och då frågar någon telefonen, erbjuder en kopp kaffe, lämnar sitt nummer på boardingkortet eller visitkortet.

Förmodligen när du är ensam - det är trevligt. Några av våra flickor gifte sig till och med på grund av sitt yrke. Personligen är jag inte redo att bekanta mig med passagerare.

I princip är hela formen för en flygvärdinna sexuellt av standarder, för att inte väcka önskan om att flygvärdinna är asexuell.

Men oavsett hur hårt vårt ledarskap försöker, är en flicka i uniform en flicka i uniform: män har alltid betalt och kommer att uppmärksamma henne. Det verkar för mig att bara fanatiker arbetar inom luftfarten. Vi kommer förmodligen att gå till jobbet, även om de slutar betala oss alls och är redo att betala extra, om vi bara fick flyga.

När du reser upp på himlen ser du moln, solen - allt blir bra. Det är lugnt och tyst. Och det är så coolt, bara en obeskrivlig känsla! En vanlig person förstår inte hur coolt det är att möta gryningen i Paris, sedan solnedgången - i Moskva och vakna i allmänhet i Irkutsk. Varje flyg är ett litet liv, och vi överger oss själva med alla våra känslor, med all vår styrka till passagerarna, så att de kommer ihåg det goda, att de gläder sig. Men ändå tror jag att jag kommer tillbaka till yrket, min uniform hängs fortfarande i garderoben och väntar i vingarna.

Först var det entusiasm, jag ville resa överallt, för att se allt. Nu vill jag bara sova på hotellet. Samma rutter, samma städer, jag såg redan allt. Om flygningen är kort, efter att ha gått ombord på planet, görs städningen och flyger omedelbart tillbaka.

Om flygningen varar mer än fem timmar - kallas detta en "affärsresa". Sedan kan pausen mellan flygningen pågå från 12 timmar till fyra dagar, inklusive vila. Oftast lyckas vi bara sova på hotellet, gå till butiken och äta.

Ingen förbjuder att gå och titta på landet istället för att sova, men nästa dag kommer du att bli ingen. Som vi får höra: "Du kom hit för att jobba, inte för att resa. Du kan se världen på semester. Vi får biljetter "för omplantering": om det inte finns platser flyger vi inte bort.

Men du kan se belastningen på planet i förväg och uppskatta chanserna. En gång fanns det inga platser, och jag flög till "stationen" en hopfällbar plats för kabinpersonal. Vi, flygbesättningen, har rätt. Men flygarbetets markarbetare, som också får rabatterade biljetter, har inte denna rätt. Privilegiet är tveksamt: det är nästan åtta till nio timmar att sitta på en pall. Vissa flygvärdinnor lyckas hjälpa "sina" i köket när de flyger passagerare. Och några tvärtom vilar till fullo.

På något sätt flög våra flygvakter på semester, blev berusade och råkiga. Det var sant att de inte avskedades, men de berövades permanent rätten till rabatterade biljetter. Attityden gentemot oss från myndigheternas sida är absolut bortsett från.

7 Comment

  • Vissa passagerare kräver särskild behandling. Piloter pratar huvudsakligen med styrenheter, ställ in höjden. Du kom hit för att arbeta, inte för att resa Först var det entusiasm, jag ville resa överallt, för att se allt. Människor på jorden är normala, men så fort de går ombord på ett flygplan, orena. Och ytterligare hundra miljoner frågor: hur öppnar syrecylindern, hur man applicerar den, vad är mottagningen av Heimlich, bla bla bla. Vissa ringer till oss och frågar: "Se, hur är han där?
  • Boeing Air Transport anställde stewardesses under en tre månaders provningsperiod, men praxis visade sig vara så framgångsrik att de inte bara registrerades i personalen utan också beslutade att fortsätta att acceptera främst kvinnliga flygvärdinna som flygvärdinna. De är förmodligen verifierade, och du känner dem. Det finns många människor som flyger till jobbet, till exempel i Emiraten och är helt nöjda. Vissa börjar helt enkelt prata arrogant med dig, även de säger helt enkelt inte "tack". Byt serviceklass för bestickning Enligt reglerna är det förbjudet att dricka sig ombord.
  • Kanske har det naturligtvis gått tre år, och något har förändrats, men inom luftfarten finns det alltid en mycket anspänd situation i teamet. Jag gillade att sitta i affärsklassen medan jag kopplade av trans-trunk-flyg och skriva ner nya intryck av de länder jag just har besökt. I arbetsbeskrivningen uppgavs att flygvärdarna var tvungna att välkomna passagerare, kompostera sina biljetter, väga passagerarna själva och deras bagage och ladda och lossa detta bagage. Jag minns fall då vi verkligen inte hade fotogen för tankning, och bara ett plan stod strålande under paraden, på en häst, vacker , som flög till Barbados vem vet - han kommer att förstå. Ja, det var litet - cirka , men det var det fortfarande. Men under hela självständighetshistorien har det inte förekommit en enda katastrof med ukrainska flygbolag.

Leave a Comment

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google