BDSM

Talinka mig fan

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

kvinnor stora naturliga bröst
mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

mig fan talinka

Kundtjänst För företag Logga in. Tallink Silja AB www. Södra Hamnvägen 50A, 41 Stockholm — Visa karta. Ring företaget. Skriv ett omdöme. Spontant omdöme. O sen jätte dålig mat personal spelar ingen roll om man klaga. Åker hellre med Viking eller Birka bra service där o bussar o personal!!!!!! Läs mer. Gilla   Stötande innehåll.

Som redan från början var en katastrof. Vi kom på bussen som var proppfull. Toaletten var trasig och vår dotter kissa på sig.

Det fanns ingen tid till att stanna för kisspaus enligt busschauffören. Så det sluta alltså med att vår dotter kissa på sig, jag som har en magsjukdom vid namn Ulcerös Colit bajsa ner mig och flera på bussen hade problem med att hålla sig då det var många äldre.

Hur kan det ens vara möjligt att sätta en sådan buss i trafik som resenärerna får bajsa och kissa på sig i stället för att stanna med jämna mellanrum och komma något senare till terminalen. Jag önska att det sluta där. Väl när vi checkat in och fått vår hytt, tagit en dusch och bytt kläder så upptäcker jag att den sänggavel jag beställt i bokningen inte är på plats för vår dotter. Säger till om detta nere i informationen som skall ordna detta. Säger samtidigt till om att det luktar kiss om sängarna vi har trotts vi inte ens använt dem.

Men inget händer under hela resan. Kvällen går och vi börjat nu avnjuta resan. Men redan på frukosten uppstår nästa problem. Avdelningen som är längst bak på buffen är avstängd trotts att resten av Buffe restaurangen är full. Jag och mitt sällskap får börja äta på stående fot efter ca 15 min så blir ett bord ledigt. Efter ytligare 15 min så öppnar de avdelningen längst bak och då har redan de flesta börjat lämna resturangen.

Upplever också att det är dålig info om vad som är laktosfritt vid frukost och middag, Står att det innehåller mjölk men inget om det är laktosfritt. Försöker hitta någon att fråga men personalen är så stressade så att de har inte tid att stanna upp.

På kvällen så vill vi ha en liten kvällsmacka och går till Mundo för detta. Där står en otrevlig äldre herre som blir frustrerad och förbannad när han frågar på finska vad vi vill ha och om vi vill ha nått mera. Vi säger att vi talar svenska men han fortsätter på finska och blir otrevligare.

En annan personal frågar i farten om de är bra så på svenska. Men den äldre herren fortsätter på finska under hela betjäningen. Ska verkligen era resor vara så här? Reste 26 juli ifrån Åbo till Stockholm. Vi fick inte gå ombord förens kl. Terminalen var packad med folk, det var varmt och dålig luft och hög bullernivå med risk för värmeslag, särskilt för de äldre resenärerna.

Man blev behandlad som boskap! Servicen har försämrats och man undrar varför man ska betala dyrt för en hytt och få en så dålig upplevelse. Mariya B gillar detta. Reste med ett kompisgäng i lördags, fick bevittna hur vakterna utför sitt arbete på mycket nära håll, när 3 gul västade väktare helt utan anledning fick för sig att bruka kraftigt oprovocerat våld och använda ett språkbruk som endast personer med kraftig störning besitter.

Personen som råkade ut för detta blev sedermera avslängd utan förklaring och utan sina ytterkläder i Helsingfors, många bevittnade detta helt meningslösa påhoppet som kräver mer utrymme än denna dialogsida att förklara, anmälan är gjord och VARNINGEN härmed utfärdad!

Efterspelet och Siljas ovilja att undersöka detta vidare var bara pricken över i:et. Rekommenderar Silja att använda kamerorna ombord, inte bara för att kontrollera passagerare, kolla även er egen personal. Resa till Riga med Isabella samt vägen tillbaka med Romantika blev inte lyckad alls. Resa ditt - för trång hytt, motsvarar ej deras andra A hytter och det framgår inte tydligt i information om båten Isabella som är gammal och väldig sliten Resa tillbaka - toaletten fungerade ej under hela natten och ej på morgonnen heller.

Trasig handtag för att hålla sig stadig i duschen som ledde nästan till att man föll okontrollerat Reklamerades till Tallink och fick ett svar att dem tyckte att min resa blev en lycklig en Rekommenderar EJ!

Inte värt. Ta flyget över om ni ska åka! Ska tilläga att jag åkt en hel del då jag hade Vet inte totalt och kommer INTE att sätta min fot på deras fartyg ingen. Hur dum får man vara. Silja hotar mig med att blocka mig för att jag vill säga eller varna andra medmänniskor från dom. Sitter jag på en båt ute på sjön så är det ganska enkelt att det enda jag vill är det ska funka.

Med andra ord ganska enkelt mat som är ätbart är det någon som har frågor på det?? Har ätit buffé flera gånger och ja det är inte någon michelin star restaurang men det är ju inte problemet.

Att Silja är så jävla dumma att tro att folk idag köper det. Mitt tips till er alla är att klaga och testa hur mycket ni är värda. Jag var inte värd kr för 8 pers för att komma tillbaka jag har valt att om jag vill åka så blir det viking. From nu.

Puss på er. Och jag vet att det här går inte vidare men FB är ju så jävla bra att det går att sprida och enligt mig inget påhitt utan något ni behöver lära er. Tips att byta personal och framför allt ledning och VD är det bästa eller bara sälja till viking där jag kommer att resa from nu. Pasi K gillar detta. Husbandet var bra. Det är det enda positiva jag kan säga. Hytten hade en trasig toalett som vi omedelbart påpekade.

Personalen lovade att det skulle vara klart på en halvtimme. Två timmar senare fick jag gå ner och gorma en smula och då fixade dom det. Fast det värsta är maten i frukostbuffén.

På kvällen var buffén rätt tveksam men ändå inte helt igenom usel. Frukostbuffén hade uppvärmd omelett från dagen innan, något pålägg tror det skulle föreställa rökt kalkon var dåligt. Alltså luktade och smakade härsket. Köttbullarna var inte ens stekta och prinskorvarna såg ut och smakade mer som engelska korvar vilket de flesta som provat engelsk korv kan hålla med om att det inte är någon positiv sak.

Att sen buffén är dåligt skyltad och logistiken är väldigt ogenomtänkt gör inte det speciellt mycket bättre. Tror inte jag någonsin kommer sätta min fot på en sån här kryssning igen. Du pratar nu med Ivonne Vi hjälper dig om ett ögonblick. Du sa: då väntar jag Ivonne: hur gamla är barnen?

Du sa: vilka barn? Ivonne: förlåt läste fel Du sa: billigaste hyt med wc duch Ivonne: vart vill du åka till? Du sa: spelar inte så stor roll båt och underhållning är viktigare Ivonne: till Helsingfors så kostar det inkl frukost, brunsh och middag Ivonne: med B-hytt Du sa: vilken båt och underhållning?

Du sa: är det inte julbord den 24 dec? Du sa: som är av manerstien vet inte hans stavning Ivonne: ja det är julbord Du sa: vi är 5 har vi två hytter? Ivonne: då blir det 2 hytter Ivonne: hur vill ni bo? Du sa: 2 3 Ivonne: ok Ivonne: vänta Du sa: ok Ivonne: då blir priset Du sa: i er annons står det " Helsingforskryssning Med julbord - pris från Ingår: båtresa, del i B4-hytt, julbord inkl dryck.

Du sa: och detta är er rubrik "Julbordskryssning 15 nov - 26 dec " Ivonne: det gäller per person Ivonne: eftresom ni är 5 perosner som åker, så måste den 5 personen betala för hela den hytten för 4 perosner därför kostar det så mycket Ivonne: som sagt det är "från priser" Du sa: ja och vi nöjer oss med det lägsta prisförslaget Du sa: har ni inga resor för utlovat pris skriv det Ivonne: det har vi men sånna priser tar slut nästan direkt, som sagt det är från priser och beroende på vilken hytt man vill ha, de billigaste hytterna har tagit slut och det är C-hytter Du sa: men i annonsen ingår b-hytt Ivonne: är det något annat jag ska hjälpa dig med Ivonne: Då du ej har skrivit någonting på fem minuter avslutas chattsessionen.

Om du har några ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss på nytt. Ivonne lämnade chatten. Tack för att du kontaktade oss! Efrahim f skrev om Tallink Silja AB. Riktigt uselt Rederi som ej bryr sig om passagerarna. Det sups och festas loss i hytterna så andra ej får sova på nätterna.

Ingenting händer om man klagar hos Infon ombord heller. Det måste även gå dåligt för detta rederi när det börgar rota i resenärers väskor efter livsmedel.

Tänk att det faktiskt finns folk som köper lokala delikatesser med sig hem. Dessa ska mao få slänga detta.. Nä sågar detta rederi och reser med Viking Eller flyger över.

8 Comment

  • För övrigt är vi alla noga med handhygienen. På grund av coronaviruset covid har det här boendet minskat på öppettiderna för receptionen och andra tjänster. Fast det värsta är maten i frukostbuffén. Du sa: är det inte julbord den 24 dec? Man skall nog skilja på Silja och Tallinks färjor. Sved lite i ögonen de första gångerna men sedan inga problem.
  • Alltså luktade och smakade härsket. Very confortable, many services, staff super nice and helpful, near food centers and vegetarian option. Pinisi Backpacker accepterar dessa kort och förbehåller sig rätten att tillfälligt reservera en summa innan ankomst. När vi bokade resan fick vi ingen returresa av någon skum anledning, men det fixades snabbt på telefon av deras kundtjänst. Efter ytligare 15 min så öppnar de avdelningen längst bak och då har redan de flesta börjat lämna resturangen.

Leave a Comment

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google